Автори прийдешньої Humankind відмовилися від Denuvo
У нинішні часи антипіратський захист у відеоіграх — вимушена міра. Розробники намагаються за допомогою нього врятувати продажі своїх проектів. Зараз найефективнішою системою є Denuvo. Але, як ви можете знати, її застосування викликає проблеми зі швидкодією у різних іграх. Зокрема, подібне донедавна спостерігалося у Resident Evil Village (наш огляд).
Саме через подібні проблеми від Denuvo нещодавно відмовилися ігротворці зі студії Amplitude Studios. Вони мали застосувати цю DRM у прийдешній Humankind, щоб 4 роки їхньої роботи не почали качати з торрентів у день виходу. Але під час закритого бета-тестування розробники виявили, що система захисту істотно впливає на кількість кадрів на секунду, і тому прийняли остаточне рішення відмовитися від неї. Адже для оптимізації потрібен час, але реліз вже на носі.
Вихід Humankind заплановано на 17 серпня для ПК та Google Stadia. Передзамовлення проекту вже доступне, і ми будемо надзвичайно вдячні вам, якщо ви оформите його у Epic Games Store, використовуючи наше посилання.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)